Založ si blog

Archív: jún, 2015

moje verše – rozumieš udalostiam?

štyria jazdci už jazdia víťazne na zemi sú vojny nákazy rôzne katastrofy a nedostatok jedla začiatkom tá prvá vojna bola nová je emigrantov vlna (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – modré z neba

modré z neba mám napriek poverám a chybným myšlienkam ľudí tohto sveta modré z naba mám a nikomu ho nepredám! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – pre koho hlasujem

kto ma vždy ochráni keď mu budem oddaný a z ruky zlých živlov oslobodí v čas pravý tomu dam môj hlas a navždy budem verný (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – ako využiť zlo

ako sa dívať na života zlo? niekedy aj zlo môže byť pre dobro tak sa hovorí ako príslovie ľudí ktorí zažili zlo no obrátené na dobro ukázalo im život i zmysel žiť a nádeje sa nezbaviť! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – prečo nekonečný

náš vesmír tak nekonečný pre nás bol on stvorený aby sme boli presvedčení že život nebude nudný (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – ukradnutá nádej

nádej ľudstvu vzali rozprávku z nej urobili že vraj život ako taký vývojom len nám bol daný (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše: moje potešenie

moje potešenie na zemi je to čo mám na nebi okrem toho nemám žiadne iné potešenie v živote (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše: zlý sen

satan a démoni už boli zvrhnutí na zem začal čas konca utrpenia a strasti ako zlý sen ale oni zakrátko budú zvrhnutí do priepasti

Pokračovanie článku

ako vyhrať

keby neboli vojny nemali by sme prilby ale nádej a láska a viera robia v živote divy

Pokračovanie článku

kto pomenoval

kto pomenoval našu prírodu a produkty zeme s ich úrodou kto dal mená vtákom vodným a rybám pod vodou a ovociu stromov a tráve na zemi a hmyzu na nej a ľudom na tej planéte našej krásnej KTO?

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1844953x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie