Založ si blog

Archív: júl, 2015

moje verše – životné rady

farizeji nerobia čo učia no dobrý učiteľ učí i seba a dokáže zodpovedať otázky jednoducho jasne lebo hľadá hľadá pravdu v Knihe-kníh čo inšpirovaná Tvorcom bola on i záujemca uplatňujú rady odzrkadľujúce najvyššie zásady vážia si hlboko študijný krok zlepšený život je im výsledok držia sa pevne Božej múdrosti spievajúc piesne z veľkej radosti […]

Pokračovanie článku

moje verše – môj Otec

ako pastier zozbiera svoje jahňatá a nesie ich v záhyboch odevu svojho tak aj Otec nežného milosrdenstva nás nesie v náročnom čase života nášho ako pastier poskytne útechu potrebnú a čo si vyžaduje pozornosť neodkladnú povzbudí tých ktorí to práve potrebujú dáva im pozornosť a poskytuje podporu rešpektuje právo na súkromie a vidí a s láskou pomáha tým […]

Pokračovanie článku

moje verše – vidieť neviditeľné

a čo nevidím to ani neverím je len filozofia ľudského ega ktorý nechce viditeľné vidieť napriek jeho oku že sa to nezdá ale ktoré má viditeľné dôkazy vo viditeľnom živote okolo nás neviditeľný je v živote vietor aj spôsob príťažlivosti krás tiež city ľudí nikto nevidí ale plne ovplyvňujú všetkých nás len slepý nechce pravdu vidieť a hluchý že […]

Pokračovanie článku

moje verše – vzdelanie pomazanými

desať mužov všetkých národov prijme pozvánku do zemského raja od pomazaných bratov Ježiša Krista ktorí ako ich kňazi dnes slúžia číslo desať symbolizuje totálne množstvo tých čo sa zachránia a výraz mužov silu všetkých jedincov ktorí rodinu vesmírnu Otca podporia hovoria o tom v rodinnom kruhu aj s národmi a ľuďmi každého druhu sú vedení silou […]

Pokračovanie článku

moje verše – raj sľúbený

semeno nám bolo sľubené že požehnanie všetkým dá z toho sľubu bolo zjavné že veriacim večný život dá a ten kto v Jeho sľub verí život a sláva jeho pretrvá sústreďme sa na slovo dané nech je nám ako zákon pevné čo zabezpečí život večný a zo Zemi urobí Edenský raj (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – žatva života

pravda rastie ako pšenica oproti tomu lož ako burina pravda sa musí vždy pestovať burine nepotrebuješ pomáhať to sú zákony nášho života kde zlo vždy samo prekvitá čas kedy bolo pšenice málo zmenila prítomnosť nastálo dnes sú svetové polia biele na konečnú žatvu pripravené kto podporí žatvu zo srdca odmena mu bude spása večná (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – skláňam kolená

všetci máme to isté spoločne bo zdedili sme hriech nechcene aj nedokonalosť a smrť s ním a koniec života pokračuje ničím kto nám dá únik z tejto galiby jedine náš vrúcny Otec nebeský a preto skláňam svoje kolená pred Otcom svojim Všemocným ktorému každá rodina na nebi i na zemi za svoje meno vďačí (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – zákon lásky

prejavujme si navzájom lásku je druhé najväčšie prikázanie plňme si káľovský zákon lásky teraz nové kresťanské poučenie to nové nahradilo starý zákon len niekoľko dasaťročí starý nesmrteľnými kráľmi bol nám daný lebo zákon lásky je to obetavý (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – keby som bol

keby som bol vtákom letel by som do výšin keby som bol rybou plával by som do hĺbin ako zviera v lese skúmal by som byliny ako mravec na zemi ochutnával zeme živiny ako bytosť rozumná čo má uši ale aj oči toto budem pozorovať a blížnych informovať aj o živote ktorý nikdy neskončí (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1845005x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie