Založ si blog

Archív: august, 2015

Ako ctiť otca svojho a matku svoju

milovať slovom je ľahké no skutkom dokážeme pravdu kedysi silní a sebestační starobou rodičia chradnú ťažké je pre nich dopustiť že ani pomôcť si už nedokážu bo ich schopnosti za mlada sa im veľmi rýchlo kradnú čo sa pre nich dá urobiť ako sa o nich postarať prvé ich deti sú na rade slovom sa majú dohodnúť dopredu sa majú pripraviť ak sa chcú dobre […]

Pokračovanie článku

Kam tento svet speje

ako králi nad ľuďmi vládnu a ako mocní nad nimi panujú i napriek tomu sa nazývajú dobrodincami že oni ich sú a ľudská nedokonalosť robí že človek nechápe ale verí a tak všetci ako ovce idú podľa chýb svojich konajú preto do istého zatratenia a večného zabudnutia padajú bo zmysel života neznajú (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Smrti sa nemusíme báť

staroba vedie k chorobám k sluchu i pamäti poruchám človek sa stáva zmäteným kráča ku stavom depresívnym neváha a vyhľadá aj lekára s nádejou získať viac zdravia viera v Kráľovstvo zosilnie a nádej že aj smrť pominie mu silu do života dodáva že nebeský Kráľ už vyhráva a smrť navždy pochová (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Duchovnosť versus telesnosť

dedičstvo veľké máme zobrať si ho nenecháme sľub to od Najvyššieho i od jeho prvorodenného budeme si ho ceniť večne ako jedno požehnanie cenné telesné žiadosti oceníme duchovným cieľom podrobíme nech sa splní vôľa Jeho Jakoba miloval nad Ezauom (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

O antonymách života

žijeme všetci dnes vo svete plného antoným Ezau odmietol nádejou Jakob ale zostal verným nádej ale prináša dobro no svet sa stále plní zlým a múdry sa vždy poučí no zlý ostane skazeným zlo bude zdolané dobrom uistení sme Všemohúcim (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – trvalé odpustenie

len Jeden odpúšťa a robí to natrvalo a zabúda i hriechy čo robili sme hravo cez pokorné srdcia i otvorenú našu myseľ otvára nám celé Písma bo prijali sme kázeň (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – večné pravdy

skryté pred všetkými múdrymi tohoto sveta a utajené tiež navždy pred jeho vzdelanými Stvoriteľovho pravdy večného života tajné zamknuté Jeho kľúčom pokory a poslušnosti ale zjavené maličkým bratom Stvoriteľovho večne verného Syna (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – nadradenosť vzdelania

uzdravovať chorých tiež kriesiť mŕtvych nie je tak dôležité ako vzdelávať ľudí uzdravení časom zomrú a aj vzkriesení pominú ale vzdelaní v pravde večnosť života si užijú (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – pod kontrolou

hriech nebude vládnuť ani smrť život neukončí zmluva o Kráľovstve dá semeno čo ich plne zničí všetko pod kontrolou má nič ho nikdy neprekvapí nepriatelia Tvorcu budú raz a navždy zabudnutí (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

moje verše – istota života

musíme mať istotu ktorá sa kúpiť nedá mať súdržnú rodinu a tú spoločnosť nám nedá ani do budúcna záruku práca žiadna už nepridá a najväčšia z troch je našej duše vyrovnanosť ktorú len náš Tvorca dá tomu kto v neho vieru má a nikdy v jeho živote tá cenná vlastnosť nezlýha (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1844952x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie