Založ si blog

Archív: január, 2016

Abrahám videl zázrak

hviezdy na oblohe sľubujú ako verní svedkovia že budúcnosť je veľmi blízka Abrahámovi sľúbom splnenia manželka syna dostala zázračne (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Archanjel vlastní ľudstvo

pomôcť jeho bratom vrátane i najslabšiemu ukázať je láskavosť tomu kto kúpil ľudskú rodinu cez krv svoju cennú životom zaplatenú (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Výstraha pre všetkých

ako Ábel robia dobre Kristovi dobrí učeníci ale Kain je teraz otcom všetkým ich odporcom aký otec taký i syn (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nová zmluva života

novú zmluvu sme už dostali čo život nám odhalí večný ale šťastný bez zármutku bez žiaľu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Definícia pravej lásky – I

vzácna je pravá láska nehľadá iba svoje záujmy a urážky nesčíta nikdy všetko verí všetko znáša všetko dúfa život tvorí (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Definícia pravej lásky

je láskavá a zhovievavá a láska nie je nikdy žiarlivá láska sa taktiež nenadúva vôbec sa sama nevystatuje nespráva sa nijako neslušne s pravdou sa denne raduje (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Ako prejaviť lásku

keď brat brata miluje vždy sa zaň aj obetuje nehľadá len svoju výhodu ale na prvom mieste dá lásku bratovi ktorého miluje a Tvorcu vyzdvyhuje (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nemajú krv na rukách

ľudia pre hriech zomrú lebo boli plne varovaní ale oni si zachránia dušu nebudú mať na rukách krvi bo vždy informovali (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Patent na pravdu

jedným dal talenty druhí dostali aj viac podľa ich schopností i podľa ich možností pravdu nakoniec (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Slová vryté do večnosti

ucho nakloňte pozorne počúvajte aby ste porozumeli pravdám z minulosti vryté v KniheKníh navždy (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1844970x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie