Založ si blog

Archív: február, 2016

Sila pravej modlitby

hriešne máme sklony od Adama sú zdedené otvorili smrti brány od kolísky do zeme diabol ich dobre zná vie ako im podľahnúť tak neustále pokúša prekáža sa im vyhnúť jak tie sklony skrotiť a zavrieť smrti brány tiež naše srdce poučiť by poznalo tie signály keď prichádzajú túžby po pôžitkoch nechcene použijme vždy modlitby a zlo nikdy sa nestane (zo zbierky Môj […]

Pokračovanie článku

Príprava Zeme na raj

už blíži sa ten deň keď mŕtvych bude povodeň od jedného konca po druhý nebudú braní a ani pochovaní budú jak hnoj pre celú Zem posledný ten deň (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Slovo – živá Bytosť

Slovo vždy živé koná veľkú moc mení život ľudí dáva im sľuby už nie je noc! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Každý deň je zázrak

vďaku Tvorcovi daj za dobré veci za všetky požehnania každého tvojho dňa a ďakuj zo srdca (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Dokonalý začiatok ľudstva

najprv dal domov potom ich stvoril a takú úlohu im dal ten zemský raj rozšírte o tvorstvo sa starajte radosť mi robte (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Ako Adam smrť nám dal

Adam náš otec smrť si On zvolil zákon Otca On neuveril sám vládnuť si On prial do záhuby ľudstvo vzal a Slobodu On zneužil (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pečať večnej pravdy

pravda má pevný základ na večné veky on ostáva stáť jeho podstata vždy má tú pečať Tvorca zná tých ktorí jemu patria všetci tí sa sami zriekli zla to je ten pravý základ (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najvzácnejšie vzdelanie

ako ho Otec učil tak vždy im i hovoril žiakov on vzdelával večnosť im odovzdal za pravdu a vieru (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pokora nad pýchou

pokora nie je slabosťou a netrpí ani sebadôverou ale vyžaduje silu i tiež odvahu s pýchou a namyslenosťou skončila pred Tvorcom (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1845024x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie