Založ si blog

Archív: máj, 2016

Nežný vládca sveta

jemnosť i láskavosť prejav je to lásky aj súcitu a milosrdenstva volá sa nežnosť a je to črta Kristova (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Stabilita manželstva

vľúdne sa milujme a nežne to povedzme vedie to ku stabilite v našom manželstve (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Tajomstvo dokonalosti

môžeme byť dokonalí najprv ale buďme pokorní tak ako je prvostvorenný Tvorcovi podriadený (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Z veriacich na pohanov

bohov narobili úctu im vzdávali a zabudli aj na Tvorcu i večnú jeho Zmluvu sami tak i pohanmi zostali (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Vlastnosť pravej vernosti

verný v malom je verný vo veľkom večný je ten zákon celým svetom (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Moc správnych slov

ó aké sú dobré tie slová v pravý čas k činom povzbudzujú veľkú silu nám dávajú oživujú hrejú nás (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najkrajšia cesta života

milí jednotní v živote vždy verní jak dva v manželstve tak buďme aj v živote stále pokorní (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pokyny z neba

pred sveta ľuďmi nech vaše svietia skutky a nech vaše duchovné svetlo znamenite vyjde na nebo a vášho Otca slávi (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Rodičia ako pastieri

pastier sýti ovečky a svoje rodičia dietky na chodník zlý aby nepadli a stratili tie vlastnosti čo dajú život večný (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Všemocný volí verných

verní sú proroci o Jeho velikej moci ani múdri z tohoto sveta ani všetci jeho vládcovia nie sú schopní úlohy život žiť naveky (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1845017x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie