Založ si blog

Archív: september, 2016

Sväté pokolenie

buď čistý to značí byť svätý náš Boh je taký (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Večný život je už tu!

viera je cenná je náš život večný hlásaná je po celej šírej tej našej zemi (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zneužitie slobodnej vôle

strom poznania zlého a dobrého úskalia on doniesol na Adama potomstvo aj sveta celého (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Prejav pravej viery

obeť Tvorcovi dnes je ovocie pier chvála k Jeho Menu nášmu v nebi Otcovi viery je pilier (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Moderné otroctvo

kto si peniaze od ľudí požičiava ten ich otrokom sa pomaly a isto stáva nevidí sa v obraze prosí a plače (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nové nebo a nová zem

neverní nahradení boli už vernými národ iným je zamenený je nový veľajazyčný je duchom Tvorcu živý má Zákon na srdci (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Predsavzatie Tvorcu

zlaté pravidlo je zákon lásky pre sveta vše národy a v mieri sa množili tešili aj užívali život na Zemi (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Čo nás čaká to nás neminie!

svadba Baránkova rýchlo sa približuje ešte viac Veľké súženie nikdy sa neopakujúce aj koniec nábožného veľkého Babylóna (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pochopili hlboké pravdy

učiteľ jedinečný bol Tvorcu syn na Zemi otvoril oči verným pravdu spoznali (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Ako byť svätý

svätý človek Boha poslúcha riadi sa príkladom prvého Jeho syna celý to vek (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1845004x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie