Založ si blog

Archív: november, 2016

Vzdelanie od Tvorcu

učí úžitku a riadi svet tak dáva on znaky ľud len pre jeho robí zázraky k životu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Tajomstvo šťastia

ako získať pravé šťastie a pokoj tak mať len ak potreba je tu ducha vždy mať (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Máme moc pre dobro

dobré to slovo i pochvala ich povzbudí robme to všade bratom keď srdce naše to pocíti vďakou oni pookrejú za také to dobro (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najkrajšie veci v živote

tie najkrajšie veci v živote sú našim Tvorcom pre nás inšpirované všetky stvorené veci tie vo vzduchu ale aj tie na Zemi i živočíchy vo vode dávajú potešenie radosť aj úžas pre všetkých nás čo život milujeme čo z neho sa tešíme (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Odvaha verného syna

buď odvážny a maj i silné srdce Syna máš napodobniť v Tvorcu nášho dúfať faloš čo do hrobu vedie vždy odhaľovať do konca! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Trpezlivosť život prináša

život sa nedá nasilu ovplyvniť len náš Stvoriteľ dokáže spôsobiť aby Zem rodila Jeho synov! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Život bez viery

pime jedzme tešme sa a radujme užijme si život dnes zajtra už neexistuje viera už umrela taká je beznádej syna človeka (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najlepšia dohoda života

večný je život večného Stvoriteľa večnú On Zmluvu cez krv jeho Krista uzavrel tak Tvorca s bratmi Pvého to Syna (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Ľudia ako cenné diamanty

veci cenné drahé i zriedkavé sú verní aj pokorní tlakmi toho sveta ľudia vyčistení zlom skúšaní Tvorcu deti (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Prichádza zmena!

viď hľaď búrka už letí a tá rozvráti ľudí rozhľad na života trať (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1845016x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie