Založ si blog

Archív: december, 2016

Ceň si silu pravdy

pravda je výsada na viere je založená pre službu je vyzbrojený na život sa stáva múdry ten kto si ju cenní navždy! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Čo viera potrebuje

cnosť k viere pridaj i poznanie potom sa sebaovládať a nato i vytrvalosť bratskú náklonnosť zbožnú oddanosť i lásku mať (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Večná zmluva s vernými

otcom všetkých ktorí majú vieru stal sa Abrahám s ním Stvoriteľ má večnú zmluvu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pas do raja

pas platný mať musíme keď do rajskej zeme pôjdeme i víza v ňom tiež (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Inšpirovaný inšpirovaným

časy kritické všetci dnes žijeme vidíme ľudí pyšných sú bez lásky a divokí zradcovia aj tvrdohlaví vládam neposlušní veľmi šialení (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Slovo sýti duchovnosť

veľa hlasov ľudí obklopuje kto nám povie čo je dobré a čo je zlé? prehluší hluk sveta nádej života? (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nové pravdy

nové pravdy stále vznikajú svedkov získavajú z vedcov i z laikov znalcov i z ľudí viery (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Obhájená pravda

pravdu obhajuje a vieru dosvedčuje ten kto má poznanie pretože jasné fakty pravého proroctva teraz už má (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Večná Nová Zmluva

nová zmluva krvou zaistená Synom Stvoriteľa starú nahradila i duchom vštepená do ich sŕdc bola (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nepoctivosť dneška

dom veľký veľa ľudí má mnohé sú čestné ale iné nečestné neplnia zásady doby (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1844953x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie