Založ si blog

Archív: január, 2017

Kolobeh života

je čas na všetko na každú to záležitosť na nebi aj pod nebesami čas rodiť aj čas umierať čas sadiť i čas vytrhávať smiať sa aj nariekať na mier i vojnu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Istota života

viď fakty sám sa presvedč že to čo uveríš len pravda bude vždy (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Priorita života

verni buďme vždy len Bohu verme neustále Jeho Slovu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Čo na srdci – to na jazyku

veci pravé vážne i zaujímavé cudné aj spravodlivé o čom sa dobre hovorí cnostné a hodné chvály veci hodné lásky o nich kresťania stále uvažujú (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Večný nový svet

silný a zdravý buď z temného sna sa prebuď tento svet je len dočasným zakrátko bude iným nahradený v ňom nové života zákony urobia ho večným (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Mnohonárodnostné bratstvo

aké dôkazy ľuďom postačia že moc Stvoriteľa na jedno kultúrnu zem mení ju celú? (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Cena verných

verní Tvorcu rovní su jeho oku kto sa ho dotýka ten ho rozhnevá aby on zamával ruku svoju (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Večne skryté tajomstvo

tešiť sa zo žitia – skryté to tajomstvo nenašlo lásku ľudstvo v tme tohoto sveta nenájde ju už nikdy samo od seba (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Odvaha sa stratila

tma vládne slepota duchovná celú zem už pokryla očami oni nevidia ušami nepočujú srdce slabne (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Storočie moru

očistil nebesia démonov a ich vodcu dole na Zem zvrhol a začala prvá vojna hlad aj smrteľná chrípka (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1845043x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie