Založ si blog

Archív: marec, 2017

Výnimky života

aký je otec taký je i syn? máme i výnimky podľa príkladov našej matema tiky (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Potreba lásky

lásky potreba po hrob z kolísky najlepšia priateľská ktorú prejavuje Tvorca všetkých na nebi i Zemi (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Cesta do raja

veľa z ľudí pôjde za nimi lebo už zistili že Boh chodí s nimi (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Sila jednoty

moc Tvorcu láska rodiny je ľudstvo ktoré ona pevne i doslovne zjedno cuje (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pozitívna motivácia

reč jasná srdce motivuje slová diskrétne a vety jednoduché robia na ľudstvo veľmi pôsobivé dojmy (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Cesta k spáse

Slovo chápať pravdu vysvetliť a pravé uctievanie svetu predstaviť pravdu máme mať a čistý len jazyk Slova poznať (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Kráľovská obhajoba

úctu ukážme našim odporcom mierne obhajujme budúcnosť zmysluplnú a nádej Kráľovskú našim postojom ale aj konaním vážne (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

V akom svete žiješ?

dva svety dnes existujú boha nenávisti druhý je Boh lásky ľudia rozhodujú podľa vlastnej viery (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najvyššia pocta

Božiu priazeň a česť si získať cesta jediná je syna jeho ctiť a jemu slúžiť (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Uspokojuje všetko živé

túžba všetkých bude uspokojená bytostí zmýšľajúcich v nebesiach a našej Zemi ľudí rozumných i vecí žijúcich (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1844961x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie