Založ si blog

Archív: apríl, 2017

Kam nás vedú

len k zlému postupujú podvodníci Knihy pravdivosti oni vždy potvrdzujú do hlbokej priepasti ľudstvo vrhajú (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Beh života

beh života bez príťaže získať večnosť pokoj i štastie nám dokáže (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Otázka života

len jedna pravda môže byť život iba jeden skutočne môžeš žiť chybný či pravý aká otázka (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Budujme jednotu

lávky spájajú múry oddeľujú ľudstvo rozdeľujú rodinu narušujú i zem širokú (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Budúcnosť Zeme a vesmíru

zem budúca ľuďmi obývaná večne rajská a vždy úžasna bude (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Na začiatku bol zákon

keď začalo život i večnosť bola morálnosť pevne dokázaná ako vlastnosť Tvorcu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Moc Všemohúceho

moc Božiu svetu dávame skrýva sa ona v Jeho synovi na nebi (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Vzor večného života

Jeho kroky a život dokonalý našim príkladom budú každý deň v celej večnosti na veky (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nech sa deje vôľa Tvoja

vôľa Tvorcu našou vôľou je a verný ho miluje zato že Otcom on našim zostane večne (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zdroj inšpirácie

ten zdroj viet aj slov Slovo Jeho je dáva slobodu silu nádeje na žitia boj (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1845036x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie