Založ si blog

Archív: máj, 2017

Láska v pravý čas

keď rastú ničotné problémy možnosti pribúdajú bratom preukázať lásku tu pravú lásku bratskú už teraz! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Jedno Meno chválené

aké meno je večne chválené? nášho Stvoriteľa! Vládcu a životodárcu a Tvorcu vesmírneho Otca nebeského Boha všetkého večne (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najuniverzitnejšie vzdelanie

učí verne stále pozorne synov zemských aj tých ostatných dáva od začiatkov úlohu životnú i večnú Tvorcu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Vidíme nášho Stvoriteľa

lásku Tvorcu a večnú jeho moc vnímame v stvorení Zem pre nás robenú vesmír nekonečný hviezdy a aj život večný (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Potrebné v živote

dobré rozlíšiť pravé rozpoznať od zlého ich oddeliť v živote ľudskom je stále potrebné dobro vnímať (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Na boží obraz

dary veľké Tvorca nám dal jazyk aj myseľ svet čo vzal ako dane! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Podmienka prežitia

zbraň najväčšia proti Pokušiteľovi je presné poznanie Slova a zároveň ku Stvoriteľovi a vesmíru Pravého Boha je ukázať našu vieru doslova! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Kristovi pomazaní bratia

má bratov ako verných žiakov i učeníkov ľudí spomedzi Evy i Adama potom- kov (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Koniec už je tu!

zlý človek kľúči dobrých volal Habakuk Tvorcu to prorok koniec naznačil a ten dnes už je tu! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najväčší moji priatelia

načo sa báť alebo skrývať keď priateľov Tvorcu i syna jeho ja za ochranu môžem mať? (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1844986x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie