Založ si blog

Archív: december, 2017

Vesmírny jazyk pravdy

jeden vesmírny jazyk je čo všetkých zjednocuje je to ten jazyk pravdy bude existovať navždy inšpirovaných na zemi aj tých čo budú v nebi miliardy na rajskej Zemi aj tých 144 000 na nebi (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Začiatok rodiny

dnes už nie nie som sám! manželku z môjho tela mám teraz už bude patriť ku mne veď mi ju Sám Tvorca dal! už budeme jedna rodina! tvoja dlaň v mojej dlani navždy budeme si oddaní! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

A budú jedno telo

vôľa Tvorcu pre manželov je povraz z troch spletaný pred ľuďmi sľub slávnosný že to púto je nielen z dvoch sľúbil dnes pred Tvorcom že manželku bude ľúbiť vždy a ona sľúbila bred Bohom že manžela ona neopustí! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pravá cesta života

ak Tvorcu nášho poslúchame a stále tiež Jeho vôľu konáme Jeho hlas každý deň povedie nás lebo On našu poslušnosť požehná ako keď dom staváme na skale bo syna jeho vždy nasledujeme len v tom naše šťastie nájdeme a Tvorcove schválenie získame (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Večná teokracia!

bol z ľudí muž najväčší lenže najmenší ako 144 000 Otca synov! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Deti koho sme?

deti Tvorcu a deti Diablove budú spoznané podľa jednoty aj lásky (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zavádzajúce rady

rada v dobrom môže byť chybná keď sa nepridržuje pravdy ktorú taký človek nepozná (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nadprirodzená moc

moc nad to prirodzené je našim Tvorcom dané aj zmenu v srdciach ľudí len tá istá sila uskutoční! dnes máme dôvody veriť jak pomáha životy meniť! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Disciplina dá múdrosť

koho Tvorca miluje toho s laskou karhá jak otec svojho syna o ktorého sa stará! šťastný je taký človek a pravú múdrosť má! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Láska ako oblek

láska prevláda národom Tvorcovým ako šatmy oblečenými idú svetom nenávidení ale láskou žijú až do smrti! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
754. deň: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

754. deň: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1844971x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie