Založ si blog

Archív: január, 2018

Veľkosť človeka

muž najväčší čo z ženy bol narodený je Ján čo Krstileľom bol no menší­ z pomazaných bratov Krista väčší bude ako on! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Vzdelanie života

kto sa z histórie nechce vzdelávať chyby v budúcnosti bude on musieť stále znášať! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Dôsledky zákazu

zákaz je zákaz lebo má dôsledky! lenže len múdry Tvorca rozhoduje dobre naveky! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zmysel lásky

láska rodí sa v srdci ona tam nielen pramení! súcití s dobrými potom Tvorcu ona zjaví! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pokorný Všemohúci!

kde je múdrosť pokoru tam nájdeš lebo len tú vlastnosť jednu aj tú druhú mať ty chceš (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pravá cirkev

takou cudnou pannou je cirkev a pravdivou nebude ona spojená s šelmou politickou!! cirkev pravdivá je ona (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Budúcnosť verných

v nebi už je vláda večná a z nej Tvorca radosť má moc jeho vlády je veľká! všetko on do poriadku dá! tí čo hľadajú spravodlivosť a zachovávajú vždy venosť starosť zo života nik nemá lebo on sa o to postará! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najcennejší vzťah

kto mať smie Tvorcov cenný vzťah ten nech vždy pestuje pokornosť a poslušnosť radosť a príjemnosť srdcu na dosah (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Presné poznanie pravdy

len presné poznanie Slova aj študijné čítanie i rozjímanie nám dá pochopenie a všetky odpovede do života! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Stvoriteľov sľub

hľa robím všetko ako nové veci duchovné k životu potrebné! a ten sľub je verný! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,005
Celková čítanosť: 1844970x
Priemerná čítanosť článkov: 1836x

Autor blogu

Kategórie