Založ si blog

Voľme Kráľa!

 

kráľ 

aj kňaz

bude

a panovať

celým

vesmírom!

zlo

zakazovať

dobro

milovať i

život

dávať

 

(zo zbierky Môj život)

Životné haiku – 12

09.04.2024

Kúp pravdu Múdrosť a Porozumenie A nepredaj ich (Môj život)

Životné haiku – 11

03.04.2024

Z raja Strateného do raja Znovuzískaného (Môj život)

Istota môjho života!

01.04.2024

Jehova vypočuje moju prosbu o priazeň Jehova prijme aj moju úprimnú modlitbu Všetci moji nepriatelia budú zahanbení a vydesení Všetci moji nepriatelia sa náhle dajú s hanbou na ústup (zo zbierky Môj život)

Salma

Nebránime Izrael, ale seba, tvrdia Jordánci po zostrelení iránskych dronov. Princezná Salma v tom prsty nemala.

16.04.2024 16:33

Obrázky na sociálnych sieťach ukazujú kráľa Abdalláha ako zradcu s izraelskou vlajkou. A o jeho dcére, princeznej Salme, pilotke vzdušných síl, sa šíria dezinformácie, že zostrelila šesť iránskych bezpilotných lietadiel.

Petr Pavel

Pavel: Názory na zahraničnú politiku by nemali narúšať vzťahy Čechov a Slovákov

16.04.2024 15:52

Česko začiatkom marca v reakcii na postoj SR k vojne na Ukrajine odložilo česko-slovenské medzivládne konzultácie.

Juraj Blanár

Blanár nepodporí možné sankcie, ktoré by zasiahli viac občanov SR ako Irán

16.04.2024 15:29

Ministri zahraničných vecí krajín EÚ majú rokovať o možnom uvalení sankcií na Irán v súvislosti s jeho víkendovým útokom na Izrael.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,011
Celková čítanosť: 1857051x
Priemerná čítanosť článkov: 1837x

Autor blogu

Kategórie