Založ si blog

Verme v Boha pravdy!

 

zlo

konajú

krikom

znevažujú

prchkosť

ich vedie ku

klamstvu

k utŕhačnej

reči 

ale i hnevu

lebo

si nevážia

pravdu!

 

(zo zbierky Môj život)

Životné haiku – 12

09.04.2024

Kúp pravdu Múdrosť a Porozumenie A nepredaj ich (Môj život)

Životné haiku – 11

03.04.2024

Z raja Strateného do raja Znovuzískaného (Môj život)

Istota môjho života!

01.04.2024

Jehova vypočuje moju prosbu o priazeň Jehova prijme aj moju úprimnú modlitbu Všetci moji nepriatelia budú zahanbení a vydesení Všetci moji nepriatelia sa náhle dajú s hanbou na ústup (zo zbierky Môj život)

Predseda KDH Milan Majerský

KDH listom žiada eurokomisiu, aby nám nepozastavila čerpanie financií z plánu obnovy

16.04.2024 17:34

"Nechceme, aby za 'prešľapy' vlády bol potrestaný občan," vyhlásil líder hnutia Milan Majerský.

Belgicko, Európsky parlament, polícia

Krajná pravica tu nie je vítaná. Bruselské úrady zablokovali konferenciu konzervatívcov, kde mal vystúpiť Orbán

16.04.2024 17:26

Medzi pozvanými boli tiež niekdajší kandidát na prezidenta Francúzska Éric Zemmour alebo jeden zo strojcov brexitu Nigel Farage.

nehoda, auto

Tínedžer s dvomi promile alkoholu si sadol za volant, po nehode chcel ujsť

16.04.2024 17:20

Mladíka zadržal policajt, ktorý náhodou prechádzal okolo.

Vladimir Putin

Na oslavy vylodenia spojencov do Normandie pozvali Rusko, nie však Putina

16.04.2024 17:06

Šéf Kremľa nebude pozvaný z dôvodu agresívnej vojny rozpútanej Ruskom na Ukrajine.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,011
Celková čítanosť: 1857065x
Priemerná čítanosť článkov: 1837x

Autor blogu

Kategórie