Založ si blog

Archív: máj, 2019

Sypme si popol na hlavu!

chyby urobíme my denne mnohokrát lenže ak to pripustíme a úprimne ľutujeme Milosť (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Učme sa!

žiť sa naučme podľa zmyslu jeho a zákona Stvoriteľovho hojnosť mieru Tvorcu potom asi nájdeme potešenie večné (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Užitoční Bohu!

vieru si on cení a všetko to pravdivé čo od ľudí malých s ním v porovnaní čo do do veľkosti v žití pramení (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pozitívna informatika

zlá správa ľudí vždy desí dobré posolstvo len tým úprimným a tiež poctivým nádeje v živote dáva (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Živá voda!

ako med sú slová pravdivé živia duchovno človeka veriaceho tak ako to Slovo Jeho (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najväčšia Sila!

naša pamäť len slabá vždy bude keď Silu nedostane Silu tu vesmírnu Veľkú Otcovú (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Investujme múdro!

aká veľká! bude odmena tých čo bezchyby žijú s Tvorcom slúžiac verne mu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najväčšia odmena

čo srdce ľudí si iba praje to Tvorca im dá keď potešenie v službe jemu si nájdu oni (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Otče náš!

cit ľudí a bolesť človeka života časťou je kto to rozumie? Otec náš nás uzdra- vuje (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Trpezlivosť … prináša!

žiť a čakať učiť a trpezlivo znášať neznalosť ľudí vo svete prináša spásu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

23.04.2024 05:55

Rusi sa môžu pokúsiť dobyť mesto Charkov na východe Ukrajiny, ale neuspeli by, pretože by to stálo veľa zdrojov a času.

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

23.04.2024 05:00

Pekné zábery na mesto a okolie zachytil mReportér Ľubomír Vajda.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,014
Celková čítanosť: 1864285x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie