Založ si blog

moje verše – ako využiť zlo

 

ako sa dívať
na života zlo?

niekedy aj zlo
môže byť pre dobro

tak sa hovorí
ako príslovie ľudí

ktorí zažili zlo
no obrátené na dobro

ukázalo im život
i zmysel žiť

a nádeje sa
nezbaviť!

 

(zo zbierky Môj život)

Životné haiku – 10

27.03.2024

Adam zlyhal Smrť vládla nad ľudstvom Kristus smrť porazil (Môj život)

Životné haiku – 9

24.03.2024

Šťastný to človek Čo číta v Jehovovom zákone Vo dne i v noci (Môj život)

Životné haiku – 8

20.03.2024

Život je dar Je chránený zákonmi Vážme si ho (Môj život)

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,008
Celková čítanosť: 1849719x
Priemerná čítanosť článkov: 1835x

Autor blogu

Kategórie