Založ si blog

Archív: júl, 2018

Bojujme do konca!

kto zvíťazí v tom velikom boji životnom len ten kto vytrvá a kto bojuje až do samého konca (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Dedič všetkého

Boha nevidíme no keď sa milujeme on potom ostáva v nás ako Syn napodobnil lásku Tvorcovú a kúpil nás (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Hodnota ľudstva

aká cena bola za nás ľudí platená syn Tvorcu dal dušu svoju (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Učitelia pravdy

kto povie nám pravdu kto vysvetlí slová biblické? ten čo má ducha pravdy zjavenia len on to vie! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Hodnota života!

Adam život náš zmaril hriechom smrť ho zakončila! svojim obetavým životom Syn vráti ho nám (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Priateľstvo s Bohom

myslieť podľa tela len smrť to znamená no ducha to zmýšlanie k životu vodí človeka lebo ku Tvorcovi osobu privádza (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nenamýšľajme si!

to čo sme bolo nám dané preto nemyslíme že si to zaslužíme! ale tak to berme ako Tvorcu dar lásky (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Jednota Kráľovstva!

telo človeka mnoho údov má každý je potrebný tak isto telo Syna! všetci spoločne slávia Tvorcu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Tak žiadúca sloboda!

pravá sloboda tak žiadúca je tú má len Tvorca náš a tiež tí s jeho duchom pomazania! verne ich chráni až do konca! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najväčšia investícia!

ako získať najväčší investment? priazeň poníženému je požičať Stvoriteľovi ktorý ju odplatí večne! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1866969x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie