Založ si blog

Archív: jún, 2018

Chápavý je múdry

múdre sa stane chápavých rozhodnutie majú oni pochopenie! celého zmyslu žitia pretože dokonale sa ho chytia! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Milujúci Otec

chce aby žili a nie zomierali svojho syna preto Tvorca ustanovil! aby on mŕtvych silou kriesil (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Vďační ostaneme!

vieru ukážme cestami mnohými vďační ostaneme tak že si osobnosť novú na seba dáme (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nádej bez konca!

viera pravá je dôkaz že máme nádej nekonečnú a titul vlastníctva života bez konca na rajskej Zemi! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Neviditeľný Tvorca

fakty vidíme keď užívame sluch zrak ale i naše myslenie veci čo Stvoriteľ tvoril ‚vidíme‘ plne a jasne! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Verný či zlý?

bol verný stal sa rozvážny potom pokušeniu otrok podľahol lebo odmietol jeho tisícky!! bratov (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Proti všetkým!

jeden tisíckou sa stane a z malého mocný národ bude v dnešných posledných dňoch zázračne sa to stane! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Koniec zla!

ľudia bdejte lebo nepoznáte čas ten ustanovený preto zvestovanie vždy pozorujte! koniec čakajte (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Vzoroví verní

ľud lojálny ktorý verný je mužov ako Dávid a Daniel len imituje potom Tvorcovi vždy žiadúci bude (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Vzdelávaní kázňou

deti hnevu ľudia sa stali bo po Adamovi smrť oni dedili kázeň Tvorcová žiť ľudí učí ísť k nemu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1866914x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie