Založ si blog

Archív: november, 2018

Prehodnocuj život!

súd záleží len na poznaní faktov i skutkov keď sa zamenia! vždy múdre a verné zmeniť je výrok (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Človek a anjeli

vidí rozdiel medzi vhodným alebo nehodným súcit a svedomie! dostal stvorený je na obraz! Boží (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Otcovský dar!

zem ľuďom bola darovaná Otcom Stvoriteľom záhrada kultivovaná plná pokrmom! žitia večného hodná (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Sloboda a zodpovednosť

mať slobodu pravú skutočnú veľká to cena je ale na zastretie zla ne- dobré! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Lekcia z minulosti!

keď je zem plná násilia a množí sa zloba čas! nastáva aby! potopa prišla (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Odkryté hriechy!

nič nie je vždy skryté žeby nebolo časom videné jasne vše! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Kľúč k šťastiu

kľúč šťastia máme na dosah keď slúžime aj Otcovi vzdávame úctu a Tvorcovi nášmu vieru! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Chronológia času

kde je ľudstvo časovo v súčasnosti môžeme spočítať dni našej pôsobnosti? života na našej Zemi v tom 7- om dni? (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Vieru nededíme!

vieru nededí človek pestovať ju ako kvet musí láskou polievať aj poctivo študovať čítať s úctou Slovo! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Vesmírne usporiadanie!

lebo manžel zboru kresťanov Kristus večne bude tak aj manžel žene svojej vždy ostane systém teokraticky Tvorcu prakticky! tak pracuje (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,022
Celková čítanosť: 1906402x
Priemerná čítanosť článkov: 1865x

Autor blogu

Kategórie