Založ si blog

Archív: október, 2016

Prorocká myšlienka

kto počul ideu takúto aby sa krajina zrazu zrodila a národ vznikol v dni jednom mal synov (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nádej pre verných

jedna je nádej ale dva sú prístavy veľký zástup oviec žijúci na rajskej Zemi a malé stádo oviec pomazanej to triedy v nebi (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Splnená úloha učeníkov

robte učeníkov z celého to ľudstva dajte poznať vôľu Tvorcu tohoto sveta cestami aj lietadlami vlakmi aj lodiami nášho kozmu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Chráň si srdce

zo srdca idú vraždy zlo i smilstvá tam pramenia podlé úvahy a zlé túžby (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Viera založená na faktoch

veriť v toho koho nevidíme fakty dostávame keď sa o ňom učíme že on v nebi žije na veky vekov (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Myseľ zaostrená na večnosť

hľaďme do neba na veci duchovné filozofov myslenie veľmi povrchné pravdou zmeňme (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Strom poznania dobrého a zlého

dobré je dobré a zlé je vždy zlé kto o tom ale rozhodne je náš Tvorca lebo On tomu všetkému dobre rozumie (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Prikázania života

láska k Tvorcovi súvisí s zákonami keď ich poslúchame rodine našej dáme potreby materiálne životu potrebné (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Mocní sveta

pomalý do hnevu je lepší ako mocný kto svoj duch krotí dobýva celý svet morálne (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zmysel môjho života

Som s tebou oporou tak tvojou vždy ja Povediem s mocou ťa Ochraním lebo slúžiš mi z lásky (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1866934x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie