Založ si blog

Archív: september, 2017

Budúci nebeskí králi

určil vopred tých čo povolal aby boli bratia Syna všetci to pomazaní budúci v nebi králi i kňazi spravovať raj zemský (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Strážme dar reči

malý ohník les zapáli tak aj reč škody narobí oheň jazyk je (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Aký človek si?

hlúpi všetkému a bez uvažovania vo svojom živote uveria pretože sú neskúsení oproti je človek verný múdry zvažujúci a tiež i bystrý (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Chráň si múdrosť

aj veľký kráľ Šalamún konal nemúdro keď uctieval iných bohov (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Niet pomoci neverným

králi zeme a silní aj bohatí vojnoví velitelia aj vysoko postavení otroci i slobodní útek nemajú na konci! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Dnešné cenné veci

čo je vzácne v svete dnešnom keď tripia verní učeníci pred útokom i keď je to zarmucujúce S Tvorcom je to vcelku veľmi príjemné tiež i vzácne (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Buď vôľa Tvoja

meno osobné má Otec náš preto sa modlíme Otčenáš sväť i meno Tvoje buď aj vôľa Tvoja na Zemi ako tam hore (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zázračné uzdravovania

slepí už videli nemí aj hovorili chromí ľudia chodili zázraky ohromujúce pomocou sily Tvorcu konal jeho syn na nebi (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pravé bohatstvo!

poklad na Zemi ľuďom Iba uškodí nie sú bohatými voči Stvoriteľovi čaká Ich len smutný koniec! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Splnenie snov

sny videli sľuby dostali nádeje im splnil Otec a Tvorca ich Vše- mocný Boh (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,022
Celková čítanosť: 1906300x
Priemerná čítanosť článkov: 1865x

Autor blogu

Kategórie