Založ si blog

Archív: jún, 2016

Verný svedok na oblohe

ako mesiac pevne založený i Tvorca náš verný tak bude náš život na čas večný (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

História svedčí

z Egypta vyšli spolu vyvolení aj tí čo chceli slúžiť svojmu Tvorcu On kázal veľkému moru otvor sa urob cestu! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Teokratická rodina

máme nám úlohu Tvorcom samým danú buďme s láskou ochotní poslušní aj podriadení vedúcemu jeho zboru (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Neopísateľné výkupné

slová nestačia nemáme ani výrazy opísať ten veliký úžasný dar Boží (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Veľkorysý dar

dar života darom lásky je taký je veľkorysý ale ako i darovaný tak môže byť vzatý na vždy! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Ako dlho ešte?

ako dlho ešte chcel toto prorok vedieť pred zmenu vlády tejto Zeme ako v Edene (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Kde chybujú mocní

ale na ponížených povýšene sa vždy dívajú nedávajú im ruku pomocnú sebecky sa k ním chovajú zneužívajú podporu ich (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pokoj nad všetko

zo srdca buď vďačný za jeho starostlivosť nebeskému nášmu Otcovi lebo už nás neopustí dá pokoj na večnosť (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Kráľ už vládne!

trón je pre kráľa a jeho vláda večná podľa zákona práva ktorý dal Všemohúci Kráľ večný (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Záruka večného života

život ten večný bude pretože žitia prameň Zvrchovaný Kráľ večnosti sa zbaví navždy smrti i hriechu čo ho živí! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1867014x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie