Založ si blog

Archív: máj, 2018

Dary od Tvorcu

dar dostali sme od Tvorcu nadanie schopnosti dobré to vlastnosti užijme to navzájom pre oslavenie jeho výsosti (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pokyny života

na Písme keď založené sú pre nás slová akoby to Tvorca nám hovoril sám! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Je ťažké myslieť!

vôľa slobodná daná potomstvu prvého človeka iste je dnes ťažká ľudia nechcú rozmýšľať samy za seba! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nájdi poklad života!

viera je istota viera tá biblická na faktoch je postavená na pravde nášho života vždy je historická stále vedecká (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Žít bez konce!

mít život věčnej chtěl by každej a kdo ne ten si život neváží (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Sľub Všemohúceho

veľká odmena čaká veriacich a čo zanechali to čo obetovali bude platené do večna (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Hriech a smrť

smrť nastála prišla nečakane byť ale nemusela hriech zahrýzla a ego človeka (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Verný Tvorca!

ako život máme oceniť? akú vďačnosť za to prejaviť? že večnú! dal lásku (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Kam až došli!

časy kritické prežíva ľudskosť krče smrteľné dnes zvierajú radosť (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

​ Pouč sa!

​ pouč sa vždy čítaj o minulosti vyhýbaj sa chybám v celej životnej svojej to puti (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1866844x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie