Založ si blog

Archív: apríl, 2022

Ako sa môjmu Bohu poďakujem!

Otec ma pritiahol a pravdu už poznám Príklad jeho syna vždy pred sebou mám Jasné Svetlo životnej pravdy tiež pevne zažiarilo A tak celý môj život a moju budúcnosť mi zmenilo A ako sa môžem môjmu Bohu a Otcovi teraz odvďačiť Len ak sa rozhodnem len pre preňho bezvýhradne žiť (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Moje prianie osobné!

Otče nebeský prijmi život môj Vždy nech ho riadi len zákon tvoj Urobím aby všetko moje životné konanie Bolo Tvojej Osobe nebeskej vždy príjemné (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Význam života Krisťanov!

Ako synovia túžime byť poslušní Vždy žiť múdro a byť Bohu len verní Aby tak z nás všetkých náš Otec radosť mal A takýmto spôsobom Diablovi odpoveď dal (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Sľub nášho nebeského Otca!

Žiadne zlá nech vás nezastrašia Já stále budem po boku vám stáť Ochraňovať si vás budem synovia moji Sľubujem že zasiahnem v ten správny čas (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Životná cesta pokoja!

V živote je len jedná cesta Cesta večná Božieho pokoja Tú cestu aj ty môžeš spoznávať Ale len z Božieho svätého Slova (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Bezpečný život už dnes!

Diabol už vie že skoro skončí On a démoni a ich krutý svet Chcú nám všetkým nahnať strach Odviesť nás od Ježiša Krista preč Budeme tak pred Diablom vždy v bezpečí S Kristom bezpečne v Otcovskom náručí (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Môj večný každodenný Dôverník!

Stvoriteľ ti dal život a všetko čo máš Vždy, keď mu za to poďakuješ je veľmi rád Tvoje hriechy ti On odpustí keď ty iným odpustíš Preto zver sa mu s dôverou a pros Ho deň každý Pamätaj že je s tebou a vždy počúva ťa veľmi veľmi rád A tak mu dôveruj so všetým čo na svojom srdci stále máš (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Dobrá správa o budúcnosti!

Otčenáš vďační sme za dobrú zvesť Správu o Kráľovstve všetkým ľuďom niesť Ktoré čoskoro tisícročné ľudské zlá navždy ukončí A túto našu Zem navždy požehná a na raj premení (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nekonečná pomoc moja!

Aké vzácne sú myšlienky Božie Lebo ich sčítanie je priam nemožné Úžasne rád vždy myslím na jeho slová Iba tak moja duša bôľ i smútok prekoná (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pestujme vytrvalosť!

Otče vyzdvyhni ma nech vytrvám Pevnú nádej vlej do môjho srdca sám Daj mi Tvoju silu a vysloboď ma zo zúfania Tiež vytrvalosť mi daj v dnešných trápeniach (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1866870x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie