Založ si blog

Archív: júl, 2016

Krajina priamosti

vôľu tú Tvoju uč ma vykonávať a duchom tak dobrým do krajiny Priamosti daj mi vchádzať (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Slávne posolstvo

sväté posolstvo šťastného nášho Tvorcu venujme sa jeho dielu lebo s cťou to nesmiernou zverené je slávou nám i našim potomkom (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nový Zákon

Zákon Kristov je zákon kresťanov tak žijú a zvestujú a lásku prejavujú celému ľudstvu (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najúžasnejšia Kniha

bez Knihy niet poznanie cez ktoré máme vzdelanie aby sme vedeli i pochopili lásku ktorou Tvorca náš nás k sebe tak priťahuje (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Samuelova vízia – II

prorokom sa stal mladučký to Samuel Boží národ varoval aby Tvorcu nenechal jeho zákony počúval aj život tak získal dobrý silný nádejný a Synom tak spasený tak aj Syna bratia ktorí boli pomazaní ako proroci slúžia a žiakov Syna učia ako kňazi v chráme duchovnom večnom! (zo zbierky Moje Povolanie)

Pokračovanie článku

O čom je život?

o čom to asi je? že život už prestane ak priazeň duša nenájde pretože Stvoriteľovi neverná ostane! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Deň malých vecí

ráno zasievaj choď až do večera správou sa podieľaj do celého toho sveta úrodu tak čakaj (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Samuelova vízia – I

kňazom sa stal ten malý Samuel v chráme Tvorcu obete dostával ktoré národ Boží za chriechy dával učil ich zákony Starej to zmluvy aby oni verní boli Božiemu to Synovi brat Syna sa stal keď bol pomazaný tak ako Samuel kňazom je verný vzdeláva on Boží národ duchovný a Slovu Tvorcu láskou poslušný (zo zbierky Povolanie)

Pokračovanie článku

Sila pravej viery

silná je viera nebeská pre jedných na Zemi pre druhých premohla už hriechy i smrti sa zbaví (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

On to vidí všetko

on vidí ale i počuje ako Tvorca všetko čo chce (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1866840x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie