Založ si blog

Archív: jún, 2017

Viera ako plameň!

viera plameň ducha svätého je pros oň syn uisťuje Tvorca ako Otec dá silu nám čo prosíme keď k nemu len sa mod- líme (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Neporovnateľný mozog!

keď myslíš snaž sa rozjímať vážne rozmýšľať tvojim Tvorcom ti daným myslením cez mozog! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Viera večnosť dá!

čistá viera je ovocie Božej sily získať cez pevnú vôľu človek je neschopný lebo ona Boží dar je (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Kde patríš ty?

môj ten brat tiež aj sestrou a matkou budú všetci pre vôľu Tvorcu ony dnes žijú len na slávu nášho to Otca (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Poslúchaj a žij večne

láska Tvorcu vždy je úmerná s našou poslušnou čistou životnou cestou (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Mier a bezpečie!

keď mier a bezpečie zakrátko budú volať no hneď na to zničenie a snaha neuzdraviť rany ľudstva toho (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pravda vyniká

on vyniká bo duch svätý má dostal aj zjavenie lebo má pomazanie berie symboly žije večne (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nekonečnosť poznania

hlbka vedenia múdrosti i poznania nášho Tvorcu bude vždy tá nekonečná nikdy plne nepoznateľná učená do neprestania dávajúc potešenia žitia večného (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

26.07.2024 06:00

Kyjev chce ľudí, ktorí boli odsúdení za kolaboráciu s Ruskom, vymieňať za zajatých Ukrajincov.

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

26.07.2024 06:00

Minister obrany priamo hovorí, že šetriť na takom dôležitom strategickom projekte sa neoplatí.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,022
Celková čítanosť: 1905843x
Priemerná čítanosť článkov: 1865x

Autor blogu

Kategórie