Založ si blog

Archív: október, 2018

Nobléznosť umného človeka!

um človeka s jeho múdrosťou dáva Stvoriteľovi radosť a tiež dôvod aj dôkazy proti Zlému! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Buď rozumný!

srdce človeka dnes hriešného nie je spoľahlivé citové založenie je na zúfanie jeho! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Úcta! Sláva! Moc!

úcta náleží Otcovi! aj nášmu kráľovi na nebesiach a potom aj bratom jeho na Zemi dnes! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Dokonalé stvorenie!

veľmi dokonalé všetko to stvorenie od atómu až po galaxie aby žiť sme my mohli šťastne aj usporiadane na našej tak úžasne živej planéte! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Posledný Adam!

máme pestovať Tvorcovú skromnosť ako to predviedol dokonale archanjel! jeho prvý syn (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Komu dôverovať?

naša dôvera patrí Synovi aj nášmu Tvorcovi a Otcovi a Svätému! Písmu vo všetkom v bytí našom! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Žiť alebo živoriť?

voľ život! ten budúci! ktorým ti Tvorca všetko nahradí! pod vládou Syna! jeho (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Obohacujme sa!

buď štedrý! a slúž Tvorcovi ľuďom rozdávaj len číru lásku (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Svätý večný národ!

králi aj kňazmi sú národom Tvorcovým! svätým vždy zostanú na nebi nesmrteľnosť od svojho Stvoriteľa oni naveky jak odmenu večnú získajú! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Posilňujúca jednota!

Iba s pravdou pod Teokratom získa ľud jednotnotu! čistý jazyk znáť! poctivo prebývať! Otca len ctiť! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1867015x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie