Založ si blog

Archív: december, 2019

Dokonalosť na dosah!

ak chceš dokonalý byť musíš! disciplínou vzdelaný a aj svetom! skúšaný i mierny byť (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zákon dobra

ak dobro chceš ty získať tak pomocným druhých ty! musíš vždy sám byť aj spôsoby! hľadať i dobrý byť (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zakrátko zlo nebude!

ak život miluješ a dobre žiť chceš potom na zlých i na hlúposť i zlo žitia! nehľaď dnes už (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Večný Otec

ak budeš vždy ako dobrý syn na Krista a jeho bratov pozerať sa! potomstvo dedičstvo tvoje na! večné! veky je! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Aká obeť!

čo ty dáš Otcovi na nebesiach za život na Zemi v raji! keď všetko tvoje jemu patrí lebo tebe to dal (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zázraky života

keď zázrak v živote ty hľadáš otvoriť oči len chýba! ti dookola všímať si! prírodu!! život aj krásu jeho (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Večný život

ak vierou v živote chceš žiť presné to poznanie! musíš len získať aj potom! s ním byť (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

O dokonalosti!

na Jóba nech si spomenú ak skúškou životnou oni prechádzajú nech každý!! len pamätá! dokonalosť že oni tak v živote získa jú! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1866886x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie