Založ si blog

Archív: september, 2018

Tvorcovi patrí všetko!

všetko mu patrí jeho sú nebesia patrí mu aj celá Zem Tvorcovi patria ľudia Zem úrodná i to čo celú ju napĺňa jemu to patrí! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Relativita času

čas konca jedna hodinka môže s Tvorcom trvať i tisícky! rokov času (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Bezcitný svet!

dnes vládne svetom len faloš mnohí ju zakrývajú právom na rozkoš mravy nemajú! žiadne (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Poučná Kniha

života príklady kto sa z nich poučí sú ako z rozprávky! v Knihe- Kníh Biblii pre dobrých i zlých (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Otázka života

veriť- neveriť to aká je otázka žiť či existovať kto to pochopil bude milovať život! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zdedil smrť!

a za hriech platí smrťou! ktorú on zdedil život ale získa za vieru v Syna! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zvrátenci prídu!

budú aj takí ktorí Tvorcu! rovno podvedú ako ten anjel prvý čo chcel mať slávu! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Cenia si život!

ľudí k sebe láskou priťahuje Tvorca a jeho syn tých čo sú pokorní poctiví a úprimní všetci žiadúci! žitia! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Pokora z lásky

musíme sa pokoriť nášmu Stvoriteľovi pretože on pokorný vždy k nám bude! v celej večnosti (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Spása v akcii!

rady dávajme bratov vzájomne denne nabádajme potom spĺňujeme lásky zákony! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1866845x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie