Založ si blog

Archív: apríl, 2016

Novostvorený národ

počet ich sa zväčšoval maličký je dnes už tisíc a mocný národ malý sa tiež stal do celého sveta zvestoval takú silu Tvorca im dal a stále zväčšoval (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Múdry a mocný vládca!

už vládnu ich pomazaní sú bratia Jeho tu na Zemi ale dnes iba s duchom učenia budú žiť s ním ako synovia nie kto sú a ako vyzerajú ale ako vidia ho i milujú (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Definícia nemorálnosti

veci amorálne sú zároveň protizákonné proti nášmu Tvorcu ako proti i života druhu nielen v manželstve ale i v živote (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zvoľme si múdro teraz!

naozaj sa dá nepodľahnúť svetskému života pokušeniu? a namiesto dočasného pôžitku dať miesto aj prenasledovaniu a cestu otvoriť tak ku požehnaniu plného života nášmu potešeniu? história svedčí: dá sa! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Každá práca ocenená

každá vo viere práca verne sa vždy odpláca nebeským sveta Tvorcom čo vidí aj naše srdcia a plne jeho motívy meria on náš je tiež Otcom (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Môžeme žiť rozprávku

len jeden proti miliónu viac ako v rozprávke ľudu ako vidieť takú presilovku? kde nájsť tú pomocnú ruku odpoveď je viera v Tvorcu a tak svoju žiť rozprávku (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Dôrazne svedčme o nádeji

dopredu iďme udatne hovorme o nádeji zdatne pretože také východisko dnes už je ešte viac blízko preto sa tuho namáhajme a poctivo preto usilujme byť vždy bez pohany bez viny (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Patríme si navzájom

všetci máme chyby mnohí veľké slabosti ale náš Tvorca odpustí lebo k nám je vždy chápavý a preto aj z nás každý láskavo je ku slabým Tvorcu tak poctí (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Najväčší nepriateľ zanikne

keď zomrieme môžeme znovu ožiť? Tvorca sľub nám dal že zavolá a budeme žiť sľubuje že život daruje a smrť zanikne (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Božská istá ochrana

rázne a bez bázne sme pevní a odhodlaní Tvorcovi vždy oddaní a skrytí v jeho skrýši zatiaľ čo nepriateľ sa pýši (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1866939x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie