Založ si blog

Archív: marec, 2024

Životné haiku – 10

Adam zlyhal Smrť vládla nad ľudstvom Kristus smrť porazil (Môj život)

Pokračovanie článku

Životné haiku – 9

Šťastný to človek Čo číta v Jehovovom zákone Vo dne i v noci (Môj život)

Pokračovanie článku

Životné haiku – 8

Život je dar Je chránený zákonmi Vážme si ho (Môj život)

Pokračovanie článku

Životné haiku – 7

Radujme sa Už vykúpil celé ľudstvo Vzkriesený Kristus (Môj život)

Pokračovanie článku

Životné haiku – 6

Kain zabil Ábela Poučenie pre všetkých Milujme ľudí (Môj život)

Pokračovanie článku

Životné haiku – 5

Adam a Eva Boh im dal planétu Zem Zomreli predčasne (Môj život)

Pokračovanie článku

Životné haiku – 4

Chcú mier Ale oslavujú vojnu Aký to svet (Môj život)

Pokračovanie článku

Životné haiku – 3

Večný život Aký má náš Stvoriteľ Buďme jeho deti (Môj život)

Pokračovanie článku

Životné haiku – 2

máme knihu vysvetľuje tajomstvá života študujme ju celú (Môj život)

Pokračovanie článku

Životné haiku

život je taký od samého začiatku zmeňme ho (Môj život)

Pokračovanie článku
Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,022
Celková čítanosť: 1906291x
Priemerná čítanosť článkov: 1865x

Autor blogu

Kategórie