Založ si blog

Archív: august, 2016

Život bez konca

vesmír bezmerný v pravde nemôže byť ale žiť nekonečne sa dá vydobyť! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zvrátenosť zlých

práva svetské ľudí ochraňujú zlých bezprávia dobrých šikanujú už nie dlho! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Prílišná dôvera

ak si si istý pevne že stojíš veľký si daj bacha že tvoj pád nie je stejný (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zázračný národ

rod svätý národ zvolený kňazi kráľovskí ľud zázračný stali sa veriaci synovia Tvorcoví na veky! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Zjednocovanie vesmíru

všetci členovia čo k sebe my patríme úlohu sme dostali poslušne sa školíme Tvorcovi služíme (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Náš Jedinečný Otec

keby hriechy na nás pozoroval a chyby len hľadal nikto z ľudstva by neobstál na nebi i Zemi (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Signál definitívneho konca

dobrá je správa o vláde to nebeskej o žití na Zemi rajskej no úloha zvestovania skončí v začiatkoch veľkého utrpenia (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Budúcnosť poslušných

vidí dobrých počuje pokorných ale tvár Tvorcu proti zlým bude vždy áno naveky (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Večný zákon viery

cti si otca ale i mať svoju uvidia tak vieru tvoju ľudia i synovia na nebi Otca (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Jedinečná celosvetová dráma

drámu ľudstva anjeli pozorujú a ako sa skončí záujem o ňu majú až do konca! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1866997x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie