Založ si blog

Človek a anjeli

 

vidí

rozdiel

medzi

vhodným

alebo

nehodným

súcit a

svedomie!

dostal

stvorený

je na 

obraz!

Boží

 

(zo zbierky Môj život) 

Životné haiku – 12

09.04.2024

Kúp pravdu Múdrosť a Porozumenie A nepredaj ich (Môj život)

Životné haiku – 11

03.04.2024

Z raja Strateného do raja Znovuzískaného (Môj život)

Istota môjho života!

01.04.2024

Jehova vypočuje moju prosbu o priazeň Jehova prijme aj moju úprimnú modlitbu Všetci moji nepriatelia budú zahanbení a vydesení Všetci moji nepriatelia sa náhle dajú s hanbou na ústup (zo zbierky Môj život)

Tomáš Taraba

Taraba sa dohodol s KDH na zmene zákona, ktorý bude riešiť odstrel medveďa

16.04.2024 12:22

Legislatívny návrh je podľa ministra do veľkej časti stotožnený s tým, ako chcelo situáciu riešiť MŽP.

SR ÚV MZVEZ Fico Blanár rokovanie kontrola TK BAX

Fico odmietol nový migračný pakt EÚ, opatrenia označil za diktát

16.04.2024 11:59

Toto nie je tá solidarita, o ktorej sme hovorili, povedal predseda vlády.

žiga

Záverečné reči v procese so Štefanom Žigom nakoniec neodzneli

16.04.2024 11:46

Obhajoba proti rozhodnutiu podala sťažnosť. Tou sa bude zaoberať Najvyšší súd SR.

Kukláči / Polícia /

Kukláči so samopalmi zasahovali v Kaplnej. Pri akcii Zvar zadržali dve osoby

16.04.2024 11:22

V jednom z objektov v obci dochádzalo k nelegálnemu odčerpávaniu motorovej nafty z produktovodu vedúceho zo Slovenska do Česka. Polícia zverejnila autentické zábery zo zásahu.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,011
Celková čítanosť: 1856995x
Priemerná čítanosť článkov: 1837x

Autor blogu

Kategórie