Založ si blog

Archív: december, 2018

Rozhodnutia života

veci skúmaj pozorne ich študuj uzáver dobrý rob! aby život tvoj večný on bol! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Boj srdca!

srdce chráňme stále ho skúmajme či proti zhubným to vplyvom stojí a vždy čestne ono bojuje dobro zjavuje! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Cesta života

kto vedie teba v živote Slovo to Božie alebo ľudí to idei (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Nádej života!

keď Mojžiš hovoril o Ježišovi prorok že on bude ako on ale väčším dal on všetkým! nádej pevnú! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Strom poznania

plot života tiež hranice! našej slobodnej vôle Stvoriteľ náš urobil! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Buďme skromní!

čo človek má čo nedostal všetko je získané! dané od Stvoriteľa preto skromne vždy žijme! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Neboj sa úzkosti!

keď úzkosť nás ovládať začína láskavosť viera a dobrota k Bohu tá pevne pripúta určite nás! (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Konečný súd

tma i svetlo zlo aj dobro budú existovať len do konca dňa siedme -ho (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Kto zahojí zlomené srdcia?

duch zdrvený srdce je zlomené kto bude zachráňovať alebo ako povzbudzovať prorokov nášho Tvorcu a synov Otca v nebi vesmíru Stvoriteľa na Zemi (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku

Šťastní veriaci

človek na obraz Tvorcu stvorený je lebo duch jeho oživuje nádej si uvedomuje a vieru duchovnú mať už teraz (zo zbierky Môj život)

Pokračovanie článku
Rusi vytiahli ťažký kaliber. Po prvý raz použili trojtonovú kĺzavú bombu FAB-3000

Rusi vytiahli ťažký kaliber. Po prvý raz použili trojtonovú kĺzavú bombu FAB-3000

21.06.2024 08:35

Podľa západných analytikov Rusko vo vojne na Ukrajine aktívne používa staré letecké bomby vybavené modernými riadiacimi modulmi.

Škandál v priamom prenose. Česká televízna stanica potrestala svojho zúrivého komentátora. Komu vynadal?

Škandál v priamom prenose. Česká televízna stanica potrestala svojho zúrivého komentátora. Komu vynadal?

21.06.2024 13:00

Politický komentátor vykrikoval a nadával, moderátorka ho nedokázala utíšiť. Rozbuškou sa stala debata o zásahu polície proti masovému vrahovi.

Nepochopiteľné: Ignorovali zákaz, fotili sa vo vojenskom priestore. V prípade smrti českého chlapca vyšetrujú jeho otca

Nepochopiteľné: Ignorovali zákaz, fotili sa vo vojenskom priestore. V prípade smrti českého chlapca vyšetrujú jeho otca

21.06.2024 09:42

Chorvátsky denník Jutarnji list uviedol, že česká rodina vošla autom hlboko do vojenského priestoru Josipa Markiča s cieľom fotiť sa s vojenskými "trofejami".

ONLINE: Ukrajinci bombardovali ruské rafinérie a radarové stanice. Kyjev chce ďalší summit o mieri

ONLINE: Ukrajinci bombardovali ruské rafinérie a radarové stanice. Kyjev chce ďalší summit o mieri

21.06.2024 05:55

Ukrajina považuje ropné zariadenia za legitímne vojenské ciele, pretože zásobujú vojská počas už vyše dva roky trvajúcej invázie.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,019
Celková čítanosť: 1890335x
Priemerná čítanosť článkov: 1855x

Autor blogu

Kategórie