Založ si blog

Nekonečná pomoc moja!

 

Aké vzácne sú myšlienky Božie

      Lebo ich sčítanie je priam nemožné

 

Úžasne rád vždy myslím na jeho slová

      Iba tak moja duša bôľ i smútok prekoná

 

(zo zbierky Môj život)

Životné haiku – 12

09.04.2024

Kúp pravdu Múdrosť a Porozumenie A nepredaj ich (Môj život)

Životné haiku – 11

03.04.2024

Z raja Strateného do raja Znovuzískaného (Môj život)

Istota môjho života!

01.04.2024

Jehova vypočuje moju prosbu o priazeň Jehova prijme aj moju úprimnú modlitbu Všetci moji nepriatelia budú zahanbení a vydesení Všetci moji nepriatelia sa náhle dajú s hanbou na ústup (zo zbierky Môj život)

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Fico vyzval Dolinkovú, aby zabezpečila výstavbu nemocníc. Zostávajú jej dva roky, odborníci sú skeptickí

16.04.2024 07:30

Opozícia rezortu vyčíta zlú komunikáciu, nerealizovanie viacerých potrebných zmien, ustupovanie koaličnej SNS či záujmom finančnej skupiny Penta.

vesmír SpaceX raketa crew dragon

NASA: Objekt, ktorý poškodil dom na Floride, pochádzal z ISS

16.04.2024 07:16

Objekt prerazil strechu a poškodil podlahu na dvoch poschodiach, pričom skoro trafil dieťa.

hexagon, Banská Bystrica

Detské ihrisko, aké nikde inde na Slovensku nenájdete, je v Banskej Bystrici. Desaťročia chátralo, teraz ho zachraňujú

16.04.2024 07:00

Betónové šesťuholníkové tvárnice, z ktorých je komponované detské ihrisko s niekoľkými preliezačkami, osadili do Parku pod Pamätníkom SNP pred viac ako polstoročím. Unikátne dielo aktuálne obnovujú.

UA Vojak / UA Armáda / Bachmut / Doneck /

ONLINE: Hlasovanie o pomoci Ukrajine v USA oddelia od balíka pre Izrael. Bez pomoci budú ruské útoky hrozivejšie

16.04.2024 06:10, aktualizované: 06:39

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,011
Celková čítanosť: 1856934x
Priemerná čítanosť článkov: 1837x

Autor blogu

Kategórie