Založ si blog

Varovanie odpadlíckemu Izraelu!

 

Počúvaj ľud Môj budem proti tebe svedčiť

   Keby ste ma len vždy počúvali obyvatelia Izraela

 Nebude medzi vami žiaden cudzí boh Ja som Jehova

   Nebudeš sa klaňať inému bohu Ja som tvoj Boh navždy

 

(zo zbierky Môj život)

 

Biblické haiku – 2

22.04.2024

Jehova učí Toto je tá správna cesta Choďme po nej (Môj život)

Biblické haiku – 1

19.04.2024

Šťastný je muž Ktorý číta v Jehovovom zákone Vyrastie ako strom pri rieke (Môj život)

Životné haiku – 13

16.04.2024

Boh Pravdy Všemohúci a Večný je Uctievajme ho (Môj život)

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná a neštandardná, odpovedal Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 17:25

Podľa Fica je podozrivé, že v minulosti všetky najcitlivejšie veci, v ktorých sa rozhodovalo o opravných prostriedkoch, pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,014
Celková čítanosť: 1864562x
Priemerná čítanosť článkov: 1839x

Autor blogu

Kategórie