Založ si blog

Žalm vyvolenému duchovnému národu!

 

Prečo sa národy búria a ľudia vymýšľajú márne plány Králi zeme 

Povstávajú a urodzení muži spolu spájajú sily proti Jehovovi a jeho 

Pomazanému Hovoria Strhnime ich putá zhoďme zo seba ich povrazy 

Ten ktorý sedí na tróne v nebi sa bude smiať Jehova sa im vysmeje

Prehovorí k nim vo svojom hneve svojím prudkým hnevom ich vydesí 

Keď povie Ja som ustanovil svojho kráľa na Sione na svätom vrchu

Hovorím čo riekol Jehova Povedal mi Ty si môj syn dnes som sa stal 

Tvojím otcom žiadaj ma dám ti národy do dedičstva dám ti celú zem do 

Vlastníctva Rozbiješ ich žezlom ocele roztrieskaš ako hlinenú nádobu

Králi buďte rozumní dajte si povedať sudcovia zeme slúžte Jehovovi

S bázňou a radujte sa s posvätnou úctou majte v úcte syna aby sa Boh

Nenahneval aby ste vy nezahynuli lebo jeho hnev vzplanie rýchlo

Pretože šťastní sú všetci tí ktorí uňho hľadajú svoje útočisko

 

(zo zbierky Môj život)

Biblické haiku – 3

25.04.2024

Zlí ľudia Sú plevy odnášané vetrom Neobstoja na súde (Môj život)

Biblické haiku – 2

22.04.2024

Jehova učí Toto je tá správna cesta Choďme po nej (Môj život)

Biblické haiku – 1

19.04.2024

Šťastný je muž Ktorý číta v Jehovovom zákone Vyrastie ako strom pri rieke (Môj život)

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1867627x
Priemerná čítanosť článkov: 1840x

Autor blogu

Kategórie