Založ si blog

Modlitba k nebeskému Otcovi!

 

Jehova veď ma po svojich spravodlivých cestách 

   Lebo ma obklopujú nepriatelia odstráň predo mnou prekážky 

 

Keď kráčam po tvojich cestách veď sa nedá veriť ničomu čo povedia 

   Lebo vnútri sú plní zla ich hrdlo je otvorený hrob ich jazyk samá lichôtka

 

(zo zbierky Môj život)

Biblické haiku – 3

25.04.2024

Zlí ľudia Sú plevy odnášané vetrom Neobstoja na súde (Môj život)

Biblické haiku – 2

22.04.2024

Jehova učí Toto je tá správna cesta Choďme po nej (Môj život)

Biblické haiku – 1

19.04.2024

Šťastný je muž Ktorý číta v Jehovovom zákone Vyrastie ako strom pri rieke (Môj život)

Vrbnica, Rómovia, policajný zásah

Zmier po takmer desaťročí. Obete policajnej akcie z Vrbnice sa dočkali odškodnenia

03.05.2024 17:36

Sťažnosť sa týkala policajnej akcie z 2. apríla 2015 v rómskej komunite vo Vrbnici.

požiar v Berlíne, IRIS-T, Nemecko, Diehl, hasiči

Rozsiahly požiar v Nemecku: horí výrobná hala firmy produkujúcej zbrane pre Ukrajinu

03.05.2024 15:49

Firma je súčasťou skupiny Diehl, do ktorej patrí aj výrobca systému protivzdušnej obrany Iris-T, ktorý Nemecko poskytlo Ruskom napadnutej Ukrajine.

minister obrany Robert Kalinak

Minister obrany Kaliňák poďakoval za príspevok Španielska do jednotky NATO na Slovensku

03.05.2024 15:23

Od júla bude na Slovensku pôsobiť do 780 španielskych vojakov aj s technikou.

Nemecká ministerka vnútra Nancy Faeserová

Rusi pripravovali útok v Nemecku, chceli odpáliť vojenskú pomoc Ukrajine. Boli odhalení

03.05.2024 14:50

Nórsko tiež podozrieva Moskvu z prípravy sabotáže proti infraštruktúre krajiny.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1869939x
Priemerná čítanosť článkov: 1842x

Autor blogu

Kategórie