Založ si blog

Modlitba k nebeskému Otcovi!

 

Jehova veď ma po svojich spravodlivých cestách 

   Lebo ma obklopujú nepriatelia odstráň predo mnou prekážky 

 

Keď kráčam po tvojich cestách veď sa nedá veriť ničomu čo povedia 

   Lebo vnútri sú plní zla ich hrdlo je otvorený hrob ich jazyk samá lichôtka

 

(zo zbierky Môj život)

Biblické haiku – 10

27.07.2024

Uvažuj triezvo Zostaň verný Všemohúcemu Získaš večný život (Môj život)

Biblické haiku – 9

18.07.2024

Rannú hviezdu Dostane každý kto počúva Ducha zborom (Môj život)

Biblické haiku – 8

04.07.2024

Sväté tajomstvo Je večné predsavzatie So synom (Matúš 13:11) (Môj život)

paríž, police, OH

Polícia v prvý deň olympijských hier v Paríži zmarila protest proti zmene klímy

27.07.2024 15:48

Aktivisti plánovali obsadiť most Pont des Arts cez Seinu, kde sa len pár hodín predtým konal otvárací ceremoniál olympijských hier.

gaza, izrael, palestína

Izraelské nálety zasiahli v Pásme Gazy školu slúžiacu ako úkryt, zahynulo najmenej 30 ľudí

27.07.2024 15:16

Nálety sa udiali v čase, keď sa izraelskí vyjednávači pripravovali na stretnutie s medzinárodnými sprostredkovateľmi, aby prediskutovali navrhované prímerie s Hamasom.

Gare du Nord / Železničná stanica /

Vlaky vo Francúzsku majú stále meškanie, návrat do normálu sa čaká v pondelok

27.07.2024 13:47

Vlakové spojenia medzi Parížom a Nemeckom sa po podpaľačských útokoch podarilo obnoviť.

Orbán

Orbán: Pripravme sa na to, že Ukrajina sa nestane členom EÚ, ani NATO

27.07.2024 13:20

Maďarský premiér podotkol, že v rusko-ukrajinskej vojne majú obe strany brutálne straty, no napriek tomu sa nechcú dohodnúť.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,022
Celková čítanosť: 1906884x
Priemerná čítanosť článkov: 1866x

Autor blogu

Kategórie