Založ si blog

Moje prianie osobné!

 

Otče nebeský prijmi život môj

     Vždy nech ho riadi len zákon tvoj

 

Urobím aby všetko moje životné konanie

     Bolo Tvojej Osobe nebeskej vždy príjemné

 

 

(zo zbierky Môj život)

Biblické haiku – 3

25.04.2024

Zlí ľudia Sú plevy odnášané vetrom Neobstoja na súde (Môj život)

Biblické haiku – 2

22.04.2024

Jehova učí Toto je tá správna cesta Choďme po nej (Môj život)

Biblické haiku – 1

19.04.2024

Šťastný je muž Ktorý číta v Jehovovom zákone Vyrastie ako strom pri rieke (Môj život)

Pláž, Reynisfjara, Island, mReportér

Zábery z pláže, pred ktorou varujú turistov aj miestne úrady. Prečo je tak nebezpečná?

08.05.2024 05:00

mReportér Jaro Karak zachytil tieto pekné zábery priamo z Islandu.

SR Bratislava polícia UK zásah vyhrážky preverovanie BAX

Riaditeľ o bombových hrozbách: budovu sme vypratali do 10 minút. Podľa bezpečnostného experta je útok “anomália ako hrom”

07.05.2024 21:31

Výpoveď riaditeľa školy v Beckove a predsedu Asociace bezpečná škola z Českej republiky.

čaputová

Čaputová vetovala novelu zákona o múzeách a galériách

07.05.2024 19:28, aktualizované: 19:40

Namieta, že ňou dochádza k zníženiu štandardov transparentnosti a odbornosti pri obsadzovaní funkcií.

France China

Riziko zrážky francúzskych sudov s čínskymi autami. Macron robí záchranára vývozcom koňaku

07.05.2024 18:55

Peking sa dlhší čas vyhráža, že uvalí vysoké clo na dovoz koňaku z Francúzska. Mohol byť šéf Elyzejského paláca spokojný po debate s čínskym lídrom?

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1873457x
Priemerná čítanosť článkov: 1846x

Autor blogu

Kategórie