Založ si blog

Básnička bez rýmu!

 

šéf zarába euro
ja zarábam cent
šéfov zámorský mzdový otrok zarába cent
vojnová obeť dostane smrť
továrenské zviera mučia

biosféra hromadne vymiera
preto podporujem globálny komunizmus
a metamorfózu ľudského vedomia
na čas spoločnosti

 

dobre, možno sa mi tá básnička

nerýmuje tak ako originál, 

ale aj tak sa mi páči!

 

(zo zbierky Môj život)

 

 

Biblické haiku – 3

25.04.2024

Zlí ľudia Sú plevy odnášané vetrom Neobstoja na súde (Môj život)

Biblické haiku – 2

22.04.2024

Jehova učí Toto je tá správna cesta Choďme po nej (Môj život)

Biblické haiku – 1

19.04.2024

Šťastný je muž Ktorý číta v Jehovovom zákone Vyrastie ako strom pri rieke (Môj život)

Rudolf Huliak / Tomáš Taraba /

Huliak požičal SNS pred voľbami 220-tisíc eur, Nadácia Zastavme korupciu žiada vysvetlenie

07.05.2024 15:53

Jeho príjmy priznané v majetkových priznaniach za posledné roky nezodpovedajú takej vysokej sume.

APTOPIX Russia Putin Inauguration

Čo možno čakať od kremeľského vládcu po piatej korunovácii?

07.05.2024 15:33

Pokračovanie vojny, vystupňovanie represií, možná mobilizácia a pokus o dobytie Charkova. Také sú očakávania expertov a kremeľských zasvätencov na začiatku ďalšieho funkčného obdobia Putina.

Moldova European Union

Moldavsko si chce pred vstupom do EÚ pričleniť Podnestersko, prezradila Sanduová

07.05.2024 14:48

Od roku 1995 je v Podnestersku rozmiestnených okolo 1500 ruských vojakov.

gašpar, migaľ

Gašpar stopol na výbore diskusiu o zrušení NAKA. Podľa neho sa nemôže zaoberať každou zmenou v polícii

07.05.2024 14:13, aktualizované: 14:19

Opozičná poslankyňa Bihariová argumentovala, že znefunkčnenie NAKA by mohlo napríklad ohroziť čerpanie financií z plánu obnovy.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1873035x
Priemerná čítanosť článkov: 1845x

Autor blogu

Kategórie