Založ si blog

Najvyššie vzdelanie pomazaných!

 

Počúvaj celý zákon ľud môj

Venuj pozornosť mojim slovám

Otvorím Moje ústa v prísloviach

Vyrozprávam hádanky dávnych čias

 

(zo zbierky Môj život)

 

Biblické haiku – 3

25.04.2024

Zlí ľudia Sú plevy odnášané vetrom Neobstoja na súde (Môj život)

Biblické haiku – 2

22.04.2024

Jehova učí Toto je tá správna cesta Choďme po nej (Môj život)

Biblické haiku – 1

19.04.2024

Šťastný je muž Ktorý číta v Jehovovom zákone Vyrastie ako strom pri rieke (Môj život)

PROTEST: Kedy, ak nie teraz?

Hlasovanie sa blíži, no koalícia dohodu o FPU stále nemá. Laššáková: Nepáči sa mi prístup niektorých kolegov, že „uvidíme“

14.05.2024 16:08

Utorok priniesol koalícii v parlamente dve víťazstvá, o tretie ešte musí zabojovať. Aký bude osud umeleckých fondov?

Kara Murza

Ruský Najvyšší súd zamietol odvolanie opozičníka Kara-Murzu odsúdeného na 25 rokov

14.05.2024 16:05

Rozsudok nad Kara-Murzom je zatiaľ najprísnejší svojho druhu vynesený v Rusku od začiatku invázie ruskej armády na Ukrajinu.

Tank / Leopard 2A6 / NATO / Nemecko /

V Bratislave sa začína veľtrh IDEB Defence&Security, zastúpenie má 12 krajín

14.05.2024 16:01

Vystavovatelia avizujú predstavenie noviniek a inovácie zo segmentu.

francúzsko, polícia

Pri útoku na väzenskú dodávku zahynuli dvaja dozorcovia, väzeň ušiel

14.05.2024 15:42

Vozidlo prevážalo muža, ktorý bol v minulosti odsúdený za pokus o vraždu a drogové zločiny.

basnik

cieľom poetickej myšlienky je, aby explodovala v ľudskej predstavivosti

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,015
Celková čítanosť: 1876895x
Priemerná čítanosť článkov: 1849x

Autor blogu

Kategórie